Friday, March 29, 2013

Salam Perkenalan

Namaku Zaharin Taha. Berusia 37 tahun. Berasal dari Raub, Pahang. Alhamdulillah, telah berumahtangga dan mempunyai anak seramai 3 orang.



Sarjana kali ini agak lari sedikit daripada bidang asal. Bachelor Degree saya adalah dalam bidang Bahasa Arab dan Ilmu Wahyu, UIAM. Tujuan saya mengambil bidang ini sebagai menambah ilmu dalam bidang pengajaran dan pembelajaran anak-anak bangsa di sekolah, khusus dalam Pendidikan Islam, supaya mereka tertarik mempelajarinya dengan bantuan teknologi terkini.



Saya mempunyai pengalaman sebagai pendidik dan motivator selama 8 tahun di sekitar negeri Johor. Pengalaman ini saya cuba terapkan di samping melalui dimensi baharu sebagai pendakwah.

Saya berharap dapat ilmu dan pengalaman yang berharga khususnya daripada Pensyarah, rakan-rakan dan insan-insan yang banyak memberi sokongan dan dorongan sepanjang saya menuntut di sini (UTM), Insya Allah.


No comments:

Post a Comment